merov Nytt medlem
Antall Innlegg : 2 Registration date : 24.12.2010
| Tema: Hva tenker dere om Sadomasochisme / BDSM ? Fre Des 24, 2010 6:29 pm | |
| I disse "NRK-trekant"-tider lurer jeg mer og mer på hva man mener om Sadomasochisme / BDSM. Hva mener du om det? Og er det greit å være kristen og praktiserende BDSMer? Går det i seg selv mot kristen tro? | |
|
gddrf Gjest
| Tema: Re: Hva tenker dere om Sadomasochisme / BDSM ? Ons Jun 29, 2011 2:14 pm | |
| |
|
Vlinder Gjest
| Tema: Re: Hva tenker dere om Sadomasochisme / BDSM ? Søn Jul 17, 2011 9:54 pm | |
| Jeg tror BDSM er sterkt relatert til selvskading... at de som er "subs" (de som underkaster seg: vil påføres smerte eller ydmykelse) gjør det fordi de ikke vil eller ikke tør å gjøre det selv, dermed går de inn i en situasjon eller et forhold der de lar noen andre gjøre det. |
|
strayder Nytt medlem
Antall Innlegg : 8 Registration date : 18.09.2013
| Tema: Re: Hva tenker dere om Sadomasochisme / BDSM ? Tor Sep 19, 2013 8:47 am | |
| - Vlinder skrev:
- Jeg tror BDSM er sterkt relatert til selvskading... at de som er "subs" (de som underkaster seg: vil påføres smerte eller ydmykelse) gjør det fordi de ikke vil eller ikke tør å gjøre det selv, dermed går de inn i en situasjon eller et forhold der de lar noen andre gjøre det.
ET bevis for hvor lite du kan om dette... egentlig..... Smerte kan være veldig opphissende det, så dette har så lite med selvskading det går an å komme... Lev etter regelen om at alle kan gjøre som de vil så fremt de ikke skader eller ødelegger for andre... God den kardemomme loven skal jeg si deg, mye bedre enn den innskrenkende såkalte "kjærligheten" man finner i religioner, som jo er en innskrenkning til kjærlighet mellom mennesker og ikke kjærlighets spredende i det hele tatt... Bare å se hva som skjer når noen ikke gjør som doktriene sier det, da kommer hatet og intoleransen til syne og det er jo alt hva religion er, intoleranse og hat mot alle som ikke syntes doktrinene er noe å følge... | |
|
Sponsored content
| Tema: Re: Hva tenker dere om Sadomasochisme / BDSM ? | |
| |
|