KRISTENT FORUM - SAMMEN FOR JESUS KRISTUS
Vil du reagere på denne meldingen? Registrer deg på forumet med noen få klikk eller logg inn for å fortsette.

KRISTENT FORUM - SAMMEN FOR JESUS KRISTUS

Etablert den 9 september 2007

IndeksIndeks  PortalePortale  GalleryGallery  SøkSøk  Latest imagesLatest images  Bli MedlemBli Medlem  Logg InnLogg Inn  

konfirmasjon

Go down 
2 posters
AvInnlegg
karldenstore
Nytt medlem
Nytt medlem

Antall Innlegg : 2
Registration date : 07.03.2009

konfirmasjon Empty
PosteTema: konfirmasjon   konfirmasjon Icon_minitimeLør Mar 07, 2009 4:04 pm

Hei! Jeg konfirmerte meg borgelig. Ganske enkelt for den idiotiske frunn at jeg rett og slett ikke rakk kirken sin innmeldingsfrist for konfirmasjon. Så mitt eneste alternativ var borgelig.
Dette er noe oms jeg syntes er dumt, for jeg er kristen. Ikke den mest kristene person du vil komme over, men mer kristen en human etisk for og si det sånn...

Men det jeg lurer på, at jeg konfirmerte meg borgelig, vil det si at jeg sa fra meg gud og kristendommen? For i så fall så er jo det helt krise...

- Karl
Til Toppen Go down
karldenstore
Nytt medlem
Nytt medlem

Antall Innlegg : 2
Registration date : 07.03.2009

konfirmasjon Empty
PosteTema: Re: konfirmasjon   konfirmasjon Icon_minitimeMan Mar 09, 2009 12:04 am

Noen? :/
Til Toppen Go down
sca
Medlem
Medlem

Antall Innlegg : 13
Registration date : 26.03.2009

konfirmasjon Empty
PosteTema: Herregud!   konfirmasjon Icon_minitimeTor Mar 26, 2009 9:51 am

hvordan kan dere være så svake i troen og tro at en borgerlig konfirmasjon kan føre deg til synd? i minste fall oppheve din barnedåp? er det ikke ved Ånden du tror på Gud? er det ikke i gjerning du viser hvem din Herre er? gå og gjør det som Herren pålegger deg. Elsk din neste og gjør det som er godt. 
Til Toppen Go down
Sponsored content

konfirmasjon Empty
PosteTema: Re: konfirmasjon   konfirmasjon Icon_minitime

Til Toppen Go down

konfirmasjon
Til Toppen 
Side 1 av 1