KRISTENT FORUM - SAMMEN FOR JESUS KRISTUS
Vil du reagere på denne meldingen? Registrer deg på forumet med noen få klikk eller logg inn for å fortsette.

KRISTENT FORUM - SAMMEN FOR JESUS KRISTUS

Etablert den 9 september 2007

IndeksIndeks  PortalePortale  GalleryGallery  SøkSøk  Latest imagesLatest images  Bli MedlemBli Medlem  Logg InnLogg Inn  

Evolusjon

Go down 
5 posters
AvInnlegg
Shinganzer
Medlem
Medlem

Antall Innlegg : 11
Registration date : 14.08.2008

Evolusjon Empty
PosteTema: Evolusjon   Evolusjon Icon_minitimeTir Aug 19, 2008 12:40 pm

Hey. Jeg lurte på om dere som kristne anerkjenner Evolusjonsteorien som et vitenskapelig faktum.

Jeg lurer også på om dere tror på at jorden er ca 6000 år gammel eller om dere vet at den er ca 4.5 milliarder år gammel.
Til Toppen Go down
lolpatrol
Fullverdig medlem
Fullverdig medlem

Antall Innlegg : 51
Registration date : 14.08.2008

Evolusjon Empty
PosteTema: Re: Evolusjon   Evolusjon Icon_minitimeTir Aug 19, 2008 12:41 pm

L2ReadBibleNaab!

står jo alt du trenger å vite der lzm
Til Toppen Go down
http://www.butman.com
Toiya231920
Nytt medlem
Nytt medlem

Antall Innlegg : 2
Registration date : 30.10.2009

Evolusjon Empty
PosteTema: Re: Evolusjon   Evolusjon Icon_minitimeFre Okt 30, 2009 2:11 am

Evolusjon er bra noe tull. Bibelen forklarer alt.
Til Toppen Go down
Skjegget
Nytt medlem
Nytt medlem

Antall Innlegg : 4
Registration date : 08.03.2010

Evolusjon Empty
PosteTema: Re: Evolusjon   Evolusjon Icon_minitimeMan Mar 08, 2010 1:25 am

Evolusjonsteorien tror jeg neppe kan anerkjennes som noe vitenskapelig faktum noe mer enn at det kan anerkjennes som et vitenskapelig faktum at den er feil. Jeg tror ikke på den og kan forsvare standpunktet mitt ganske bra, men det er mange kristne som tror at Gud skapte oss ved hjelp av evolusjon. Så nei, jeg som kristen anerkjenner den ikke som et vitenskapelig faktum.

Pussig hvordan du skriver "Evolusjonsteorien" med stor E, nesten som om den var hellig eller noe...
Til Toppen Go down
ALLAH
Gjest

Evolusjon Empty
PosteTema: JAKRH!   Evolusjon Icon_minitimeOns Apr 07, 2010 9:53 am

NAi! Ve ikkje tror på evoolusdons. teorien! AAAAH for allahs balle nei! 2tror Evolusjon Affraid kke like det du 3JAj i. hjay rasak bah'!!Evolusjon Confused
Til Toppen Go down
sasja
Nytt medlem
Nytt medlem

Antall Innlegg : 1
Registration date : 09.04.2010

Evolusjon Empty
PosteTema: Re: Evolusjon   Evolusjon Icon_minitimeFre Apr 09, 2010 10:20 pm

Skjegget skrev:
Evolusjonsteorien tror jeg neppe kan anerkjennes som noe vitenskapelig faktum noe mer enn at det kan anerkjennes som et vitenskapelig faktum at den er feil. Jeg tror ikke på den og kan forsvare standpunktet mitt ganske bra, men det er mange kristne som tror at Gud skapte oss ved hjelp av evolusjon. Så nei, jeg som kristen anerkjenner den ikke som et vitenskapelig faktum.

Pussig hvordan du skriver "Evolusjonsteorien" med stor E, nesten som om den var hellig eller noe...

For å si det slik min venn! For 10 år siden var jeg et "brennende vitne for Pinsemenigheten" men i dag er jeg utmeldt og har blitt klok av skade. Det jeg vet om evolusjonsteorien i dag viste jeg ikke på den tid jeg var i Pinsebeveglsen=PB. Så jeg bestemte meg for å gå på bibloteket å lese litt om evolusjonslæren.

Det jeg leste fikk meg til mer og mer skjønne at Gud er en illusjon. Verden blir forvreng gjennom sinnet vårt når du blander din Gudstro med virkligheten. For bibelen stemmer overhode ikke med det vi vet i dag gjennom forskning og Evolusjon Icon_bounce vitenskap.

Påstander som at mannen ble laget av jord! Helbredelser som amputerte lemmer vokser ut har aldri hendt. Bibelen er full av uvirkelige udokumentare hendelserEvolusjon Icon_jokercolor . Men evolusjonsteorien kan bevises. Du burde heller bruke bibellesetiden din til å gå på biblioteket å lese bøker om vitenskap, forsking og om evolusjonslæren. Etter at jeg hadde fått mer viten om evolusjonslæren kom jeg fram til det samme som vår store forsker Charles Darwin.

Etter det han fant ut kom han til samme konklusjon på at Gud var en myte!
Til Toppen Go down
Sponsored content

Evolusjon Empty
PosteTema: Re: Evolusjon   Evolusjon Icon_minitime

Til Toppen Go down

Evolusjon
Til Toppen 
Side 1 av 1
 Similar topics
-
» Evolusjon... av det gode eller onde?