KRISTENT FORUM - SAMMEN FOR JESUS KRISTUS
Vil du reagere på denne meldingen? Registrer deg på forumet med noen få klikk eller logg inn for å fortsette.

KRISTENT FORUM - SAMMEN FOR JESUS KRISTUS

Etablert den 9 september 2007

IndeksIndeks  PortalePortale  GalleryGallery  SøkSøk  Latest imagesLatest images  Bli MedlemBli Medlem  Logg InnLogg Inn  

Noen som vet om bra kristen musikk?

Go down 
2 posters
AvInnlegg
annonym
Gjest

Noen som vet om bra kristen musikk? Empty
PosteTema: Noen som vet om bra kristen musikk?   Noen som vet om bra kristen musikk? Icon_minitimeFre Des 31, 2010 1:53 am

Hei Smile

som ny kristen har jeg problemer med musikk. Før har jeg alltid pledd og høre på rock og metall. men jeg har funnet ut at mange av musikkerne jeg har hørt på har innrømmet at de har gjort deal med satan for og få talentet sitt eller kommer der de er komt. Og andre har tekster som er imot kristendom og gud. Jeg vil finne kristen musikk med høyt musikalst talenter. Som spiller på høyt nivå og ikke bara den kjedlige kassagitaren som alle kan lære seg og spille.

Noen som har noen forslag? (trenger ikke og være metall eller rock)
Til Toppen Go down
Karin
Nytt medlem
Nytt medlem
Karin

Antall Innlegg : 7
Registration date : 23.11.2008

PosteTema: Re: Noen som vet om bra kristen musikk?   Noen som vet om bra kristen musikk? Icon_minitimeFre Mai 06, 2011 10:11 pm

Switchfoot, Michael W. Smith og Hillsong United blant annet. Mer finner du på onecubed.com
Til Toppen Go down
merov
Nytt medlem
Nytt medlem

Antall Innlegg : 2
Registration date : 24.12.2010

PosteTema: Re: Noen som vet om bra kristen musikk?   Noen som vet om bra kristen musikk? Icon_minitimeOns Mai 11, 2011 9:28 pm

bebo norman er ganske bra.
Til Toppen Go down
Vlinder
Gjest

PosteTema: Re: Noen som vet om bra kristen musikk?   Noen som vet om bra kristen musikk? Icon_minitimeSøn Jul 17, 2011 9:59 pm

METAL
Våkevandring
Antestor
Haste the Day

ROCK
Narnia
Petra

ROLIGERE SJANGRE
Casting Crowns
Michal W Smith
Della Reese

Til Toppen Go down
Sponsored content

PosteTema: Re: Noen som vet om bra kristen musikk?   Noen som vet om bra kristen musikk? Icon_minitime

Til Toppen Go down

Noen som vet om bra kristen musikk?
Til Toppen 
Side 1 av 1
 Similar topics
-
» ung og kristen
» er du en kristen
» kristen , hvorfor ?
» Jeg er betatt av kristen gutt