KRISTENT FORUM - SAMMEN FOR JESUS KRISTUS
Vil du reagere på denne meldingen? Registrer deg på forumet med noen få klikk eller logg inn for å fortsette.

KRISTENT FORUM - SAMMEN FOR JESUS KRISTUS

Etablert den 9 september 2007

IndeksIndeks  PortalePortale  GalleryGallery  SøkSøk  Latest imagesLatest images  Bli MedlemBli Medlem  Logg InnLogg Inn  

Jeg er betatt av kristen gutt

Go down 
AvInnlegg
TS
Gjest

Jeg er betatt av kristen gutt Empty
PosteTema: Jeg er betatt av kristen gutt   Jeg er betatt av kristen gutt Icon_minitimeMan Mai 03, 2010 11:41 pm

Jeg er en ikke-troende jente på 22 år.
Selv om jeg ikke er kristen, har jeg mange "kristene" holdninger.
Jeg har møtt en super gutt og blitt veldig betatt Smile
Vi er bare bekjente, men jeg kjenner på meg at det kan utvikle seg til noe mer Very Happy
Men greia er at han er kristen, faren hans er prest.
Jeg kjenner få kristne og jeg veit ikke om det er uklokt av meg å innlede et forhold med ham.

Hva hvis vi snakker om religion. Jeg synes det er mye fint med kristendommen, men (beklager) mer dumt. Jeg er ikke en sånn person som hakker på andres meninger og jeg prøver å se det gode i alt, men er den nok? Kanskje vil han føle seg såret over at jeg synes kristendom egentlig er noe tull? Det religiøse i det liksom.

Har dere noen erfaringer med dette?
Er det noe jeg burde pass opp for? Eller unngå?
Eller er dette ikke noe problem?
Til Toppen Go down
Hege
Gjest

Jeg er betatt av kristen gutt Empty
PosteTema: Re: Jeg er betatt av kristen gutt   Jeg er betatt av kristen gutt Icon_minitimeSøn Jun 19, 2011 12:02 am

Hei,

i Bibelen står det ...."så blir vi stående med disse tre: Tro, håp og kjærlighet, men størst av dem er kjærligheten".

Jeg er kristen, men er gift med en mann som ikke er det. Og vi har det flott
Til Toppen Go down

Jeg er betatt av kristen gutt
Til Toppen 
Side 1 av 1
 Similar topics
-
» Hvorfor ikke lenger kristen?
» er du en kristen
» kristen , hvorfor ?
» Noen som vet om bra kristen musikk?