KRISTENT FORUM - SAMMEN FOR JESUS KRISTUS
Vil du reagere på denne meldingen? Registrer deg på forumet med noen få klikk eller logg inn for å fortsette.

KRISTENT FORUM - SAMMEN FOR JESUS KRISTUS

Etablert den 9 september 2007

IndeksIndeks  PortalePortale  GalleryGallery  SøkSøk  Latest imagesLatest images  Bli MedlemBli Medlem  Logg InnLogg Inn  

er du en kristen

Go down 
AvInnlegg
tjh
Gjest

er du en kristen Empty
PosteTema: er du en kristen   er du en kristen Icon_minitimeSøn Nov 16, 2008 12:52 pm

Jeg vet ikke hvorfor jeg skriver dette.
Dere er vel ikke interesert i dette alikevel. Den som kjenner jesus, kjenner sannheten, i seg selv. Han vet hva som bor i seg selv. Han vet også at den minste skal bli den største.
Hva tenker du på, når du leser, er du min dommer. nei

Vi er her for å bli renset fra onskapen, onskapen er i oss. De som tror på seg selv, vil gå tapt. Ikke fordi de har et valg, nei fordi Gud vil. Renselsen er Jesus, det han gjorde og det å tro på hans navn. Tro er å gjøre det som jesus vil gjøre, det som vi i tanken ikke ser. he.
Vi skal ikke bare renses, nei mye mer. uten renselsen så vile vi ikke se hva velsignelsen var. Hva står det. Englene lengter etter å få se evangeliet.
........
vi har mye i vente...
Til Toppen Go down
lolpatrol
Fullverdig medlem
Fullverdig medlem

Antall Innlegg : 51
Registration date : 14.08.2008

er du en kristen Empty
PosteTema: Re: er du en kristen   er du en kristen Icon_minitimeTor Des 18, 2008 3:57 pm

tjh skrev:
Jeg vet ikke hvorfor jeg skriver dette.

Jeg vet ikke hvorfor jeg skriver dette heller o.O
Er det et tegn fra gud???
Til Toppen Go down
http://www.butman.com
Tom
Gjest

er du en kristen Empty
PosteTema: Re: er du en kristen   er du en kristen Icon_minitimeFre Apr 24, 2009 10:30 pm

Jeg vet ikke om jeg er kristen, vet ikke så mye om kristendommen.
Til Toppen Go down
lolpatrol
Fullverdig medlem
Fullverdig medlem

Antall Innlegg : 51
Registration date : 14.08.2008

er du en kristen Empty
PosteTema: Re: er du en kristen   er du en kristen Icon_minitimeTir Jun 02, 2009 2:50 pm

Tom skrev:
Jeg vet ikke om jeg er kristen, vet ikke så mye om kristendommen.

Vet ikke så mye om kristendommen?? Etter å ha fått kristendommen presset inn i trynet fra det øyeblikk du er født, og konstant til du dauer, så burde man vel tro at du hadde klart å få med deg basicen!

Men for å gjøre det enkelt:
Kristen: har lite utdanning, lav IQ, hater alle som er annerledes enn seg selv, kan svare alle spørsmål med "Fordi Gud sa det skulle være sånn" (elns). (ofte pedofil) osv.

Ikke-religiøs: Smart, kan tenke logisk og resonnerende, godtar folk slik de er. osv

Hvilken gruppe havner du i?
Til Toppen Go down
http://www.butman.com
hmmm
Gjest

er du en kristen Empty
PosteTema: Re: er du en kristen   er du en kristen Icon_minitimeFre Jul 31, 2009 1:11 am

Kjenner meg igjen i teksten.

Er man en kristen? Er man en god kristen og hva er en god kristen?

Er det forskjell på det?
Hvis man ikke løper ned dørene i kirken, er man da en kristen? Om man ikke leser bibelen ,men ber hver dag -er man en kristen da?

Hvilke "kriterier" ser dere på som en kristen???
Til Toppen Go down
Sponsored content

er du en kristen Empty
PosteTema: Re: er du en kristen   er du en kristen Icon_minitime

Til Toppen Go down

er du en kristen
Til Toppen 
Side 1 av 1
 Similar topics
-
» ung og kristen
» kristen , hvorfor ?